2013/11/08

The days of cats and roses


猫とバラに彩られた日々は
遊びに興じる子供たちのように
草原を抜け、閉じかけた扉にむかって
笑い声を残して走り去っていく。

The days of cats and roses
Laugh and run away
Like a child at play
Through the meadowland
 Toward a closing door




その見覚えのない扉には
「もう終わった」 と記されている。

A door marked "nevermore"
that wasn't there before


孤独な夜が運びく来るのは
あなたの微笑みの記憶を孕んだ
一陣の夜風でしかない。

The lonely night discloses
Just a passing breeze
Filled with memories
Of the golden smile


猫とバラとあなたの日々に
私を導いてくれた
あの輝かしい微笑みであったのに。

That introduced me to
The days of cats and roses
And you
From Millan.NetFrom Millan.NetFrom Millan.Net


It's just my filksong.
Everyone in my family is doing fine.
これは、ただの替え歌で、皆 元気でやってます o(=´∇`=)o ♪


"Natsu, how many midget-type apples do we have here ?"

ちいさくてかわいい 姫リンゴは やさしい味でした。



"For me ?"