2014/08/02

Nice and slow easy


True Morning Glory


I hear the thunder rolls
And see the lightning strikes
I hear a bird sing in sweet delight


I see the dark clouds moving drifted from the sky
As the mornings suns comes out to shine
And I say "Oh, what a beautiful morning"
And I say "Oh, what a beautiful day"



Some morning's bright and clear
Some morning's dull and grey
But I've got to take it slow and easy
Yes, I've got to take it slow and easy, yes





But I've got to take it slow and easy, well
Ooh, yes
Oh, oh-oh, well
Nice and slow easy, yes



Alright..

 



のどかな空気
ほがらかな空気
今の世にそんなものを
呼吸して生きているのは
すまないね。
だがつい呼吸する
のどかな空気
ほがらかな空気

実 篤



私がつい?呼吸する
のどかな空気は 猫が
ほがらかな空気は 犬が
与えてくれています。