2013/01/17

Stop Your Grumbling !

I believe in miracles
Where're you from,
Cat sexy thing
sexy thing, Ann
I believe in miracles
since you came along,
Cat sexy thing


奇跡を信じるよ
キミは どこから来たんだい?
セクシーな 猫 ANZU
僕は 奇跡を信じるよ
なぜかって?
素敵な キミに出会えたからさ



Where did you come from, baby
How did you know, I needed you
How did you know I needed you so badly
How did you know I'd give my heart gladly
Yesterday I was one of the lonely people
Now your lying close to me,
making love to me

フランソワ・ポンポン

どこから来たの?
どうやって 僕が キミをこんなにも
好きになるって 分かったの?
僕が キミに こんなにも喜んで
ハートを捧げるって どうやって分かったの?
昨日までは 孤独で ちっぽけだった 僕
今は 隣にキミがいて
愛しあっている



Where did you come from, angel
How did you know I'd be the one
Did you know your everything I prayed for ?
Did you know every night and day for
Everyday, you'd give love satisfaction
Now your lying next to me, giving it to me


天使のようなキミ どこから来たの?
僕が キミと結ばれる人だって 何で 分かったの?
僕が望んだ全てが キミなんだ 知ってた 
どうして それが 分かったの?
毎晩 僕を 満ち足りた気分にさせてくれる
僕の隣にいる キミ



Touch me, Kiss me darling,
I love the way you love me baby
It's ecstasy, It’s ecstasy
sexy thing,
I love the way you kiss me darling
Love the way you hold me,
keep on loving me darling
Keep on loving me baby


キスしておくれ 触れておくれ
キミが僕に触れてくれる

それはもう、うっとり
キミが僕にキスしてくれる
抱いてくれる
これからも愛しておくれ



Stop Your Grumbling ! 
Now Pour Me a cup of Hot Chocolate !!


Certainly !



Cats Make One A Captive.
by Ann & Natsu
惚れたら 囚われの身ですね。



Hot Chocolate  - You Sexy Thing



0 件のコメント: